Maison Balat Antique&Coffee Shop

4:48:00 ÖS


Balat'ın akıl almaz yükselişini hep beraber izledik ve bir süre daha bu popülerliği gittikçe artacağa benziyor. Geç olsun ama güç olmasın, bir kaç instagramlık fotoğraf çekerim deyip ben de bir Balat günü yaptım. Gitmeden nerede ne yenir, nereden ne alayım gibi bir çok şey okudum ama Maison Balat hakkında pek bir şey görememiştim. Ki bahsedilmesi gereken bir yer olduğunu düşünüyorum.

Maison Balat bir antika dükkanı ve küçük bir kahveci. İçeride antikalar arasında kaybolup, hepsine sahip olmak isterken kahvenizin hazırlanmasının hiç bitmemesini ve ölene kadar içeride gezinmek istiyorsunuz. He olmadı şu tatlış koltuğu kapıp içersiniz ki kahvenizi ohh keyif. İnstagramlık fotoğraf garantili koltuk diyorum ben ona..


Maison Balat, Fener ile Balat'ı birbirine bağlayan Vodina Caddesi üzerinde kalıyor. İçeride çok sayıda fincan takımı, bardak; hediye etmelik ufak bebek figürleri, saatler var. Benim en en sevdiğim de kutular oldu. O kadar güzel kutular var ki üstüne bir seri kitap yazarım ama okumazsınız. Bu nedenle sözün özü şu ki, Balat'a gittiğinizde bir şey almayacak olsanız bile geçerken uğrayın. Gerçekten saçma saçma sırıtarak çıkmanıza sebep olacak çok çok çok tatlış bir yer. He ama illa bana bir kutu alacaksanız da hayır demem yani. 







You Might Also Like

0 yorum

Gözünden Kaçmasın

Çizenbayan'a Sordum!

Arkadaşlar merhaba! Daha önce hiç kimse yapmamış gibi çizenbayan 'la röpartaj yaptım. Böyle dahiyanece bir fikir tabii benden çıkar...

instagram

Popüler Yayınlar